REKLAMACJE
-
Zamawiający zobowiązany jest w momencie odbioru przesyłki sprawdzić jej stan (stan opakowania - czy nie nosi ono widocznych uszkodzeń, czy nie jest zniszczone lub zalane, czy nie są widoczne uszkodzenia zawartości) w obecności pracownika firmy doręczającej przesyłkę.
-
W przypadku dostarczenia uszkodzonej przesyłki, Zamawiający zobowiązany jest nie przyjmować przesyłki, oraz sporządzić z pracownikiem firmy dostarczającej towar „Protokół Szkody”, który jest podstawą do dalszego postępowania reklamacyjnego. Protokół należy sporządzić na druku Firmy Kurierskiej.
-
Zamawiający powinien telefonicznie poinformować o fakcie uszkodzenia i nieprzyjęcia przesyłki pracowników sklepu i przesłać na adres sklepu kopie sporządzonego „Protokółu Szkody”.
-
Przyjęcie przesyłki zniszczonej, uszkodzonej lub zalanej i niewypełnienie Protokółu Szkody zamyka Zamawiającemu drogę dalszego postępowania reklamacyjnego.
-
W przypadku stwierdzenia po dokonaniu odbioru wad innych jak te, które mogły powstać podczas transportu (np.: towar niezgodny z zamówieniem) Zamawiający powinien wypełnić Formularz Reklamacyjny, którego wzór jest umieszczony na stronie sklepu i wraz z Protokołem i dokumentem zakupu (kopia faktury VAT lub paragonu) odesłać go na własny koszt na adres Sklepu.
-
W sytuacjach takich jak ta opisana w punkcie 5, sklep rozpatrzy reklamację w czasie do czternastu dni od daty odbioru reklamowanej przesyłki.
-
W przypadku uzasadnionych reklamacji Sklep zwraca Zamawiającemu poniesione koszty zwrotu przesyłki i wysyła ponownie towar wolny od wad lub zwraca Zamawiającemu równowartość ceny produktu i koszty dostawy towaru jeżeli za dostawę płacił Zamawiający.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
-
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta ( Dz. U. 2014 poz. 827 ) Zamawiającemu, przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyn.
-
Bieg terminu odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż kurier dostarczający towar.
-
W przypadku umowy która obejmuje wiele towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach bieg terminu odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej partii lub części towaru.
-
W przypadku odstąpienia od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar do sklepu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy wraz ze stosownym oświadczeniem na piśmie.
-
Formularz Odstąpienia od Umowy można pobrać ze strony internetowej sklepu.
-
Klient proszony jest o odesłanie towaru na adres sklepu Bellako Sp. z o . o. ul. Gocławska 11 03-810 Warszawa.
-
Zwracany towar musi być nieużywany, zwrócony w oryginalnych opakowaniach, które nie mogą nosić śladów otwierania. Torby, w które pakowany jest towar (dodatki do paszy i wody w postaci proszku) nie mogą być uszkodzone ani rozerwane. Zwrot towaru następuje na koszt Zamawiającego.
-
Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych „za pobraniem”
-
Sklep zwróci Zamawiającemu wszystkie otrzymane od niego płatności w tym koszty dostarczenia mu towaru jeżeli takimi został obciążony .
-
Zamawiający w związku z odstąpieniem od umowy nie ponosi żadnych kosztów z wyjątkiem kosztu zwrotu towaru do sklepu.
-
Zwrot pieniędzy za towar zostanie dokonany w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia na konto wskazane przez Zamawiające.
-
Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania towaru, lub dowodu jego odesłania przez Zamawiającego w zależności od tego które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje